MoneyFesteri/Stanislav Štefanik

Ahoj, zaujíma ťa, ako sme sa stali za rok jednotkou na Instagrame, TikToku a prečo sme sa rozhodli byť aktívni aj na Pintereste? Plánuješ vo svojej spoločnosti rebranding a nevieš si celkom predstaviť, čo všetko to obnáša? Trápiš sa niekedy s komunikáciou smerom k internej sieti sprostredkovateľov? Tak príď, porozprávame sa o tom a verím, že získaš odpovede na otázky, ktoré si doteraz možno nemal komu položiť.


V Universale pôsobím štvrtý rok. Hneď v tom druhom som viedol projekt rebrandingu – pri príležitosti 20. výročia sme menili logo našej spoločnosti. A ako tomu hovoríme my – bola to zmena revolučná. Možno si vieš predstaviť, čo znamená rebranding spoločnosti, ktorá má približne 90 kancelárií…


Aktívni sme na sociálnych sieťach, na viacerých z nich sme sa stali za posledné roky jednotkou v počte sledovateľov.


Predtým, ako som sa stal členom tejto skvelej Universal rodiny som viedol viaceré veľké spoločnosti a mal tak príležitosť marketing nielen „predávať,“ ale ho aj nakupovať. Najväčším projektom, pod ktorým mám svoj rukopis bolo vybudovanie prevádzky od úplného základu najväčšieho aquaparku na Balkáne nachádzajúceho sa v Srbsku.


Myslíš, že by sme sa vedeli navzájom inšpirovať? Dohodnime si stretnutie, budem sa na teba tešiť.

Máte záujem o osobnú konzultáciu?

Schôdzka prebieha iba osobne pre účastníkov konferencie MoneyFest.

Dojednať

odkaz na rezervačný kalendár